
گاهی دلت نمیخواهد دیروزرا بیاد بیاوری...
انگیزه ای برای فرداهم نداری...
وحال هم که گاهی فقط
دلت میخواهد زانوهایت را تنگ در آغوش بگیری
و گوشه ای از گوشه ترین گوشه ای که میشناسی بنشینی
وفقط نگاه کنی!...گاهی دلگیری...شاید از خودت..!
کلبه ی من...ما را در سایت کلبه ی من دنبال میکنید
برچسب: دلم گرفته,دلم گرفته ای دوست,دلم گرفته ای خدا,دلم گرفته ای رفیق,دلم گرفته است,دلم گرفته از همه,دلم گرفته خدایا,دلم گرفته امین رستمی,دلم گرفته آسمون,دلم گرفته از خودم, نویسنده: بازدید: 38