
xa0 xa0 شب و روزی ندارم که دهم دلی به کار...حال واحوال ندارم که روم سوی شراب xa0 من فقط یک چیز میخواهم الان...آن هم ارامش این خانه خراب xa0 غم تو خانه خراب کرد مرا...هم مرا هم حال را هم دل را xa0 من که دوست میدارمت با جان ودل...این قلب تو می پذیرد عشق را؟ xa0 پس چرا این سوال مانده بی جواب...یا بگو دوست دارمت معشوق من xa0 یا بگو من کجاو تو کجا؟...
ادامه مطلب