
xa0 گاهی دلت نمیخواهد دیروزرا بیاد بیاوری... xa0 انگیزه ای برای فرداهم نداری... xa0 وحال هم که گاهی فقط xa0 دلت میخواهد زانوهایت را تنگ در آغوش بگیری xa0 و گوشه ای از گوشه ترین گوشه ای که میشناسی بنشینی xa0 وفقط نگاه کنی!...گاهی دلگیری...شاید از خودت..!...
ادامه مطلب