کلبه ی من

متن مرتبط با «حس مردها» در سایت کلبه ی من نوشته شده است

حس مرده...

  • نیلوبلاگ

    xa0 احساسم این روزها را تاب نیاورد ومرد...دیگر به هیچ کی و هیچ چیز حسی ندارم... سخت میگذرداین لحظات بی احساس... لحظاتی که بایدبه جای شیرینی تلخی رامیهمان لبخندم بکنم... به جای با احساس بودن کلمات بی اراده بنویسم...اما در این میان تو چگونه هستی؟... درآن دورهااماتونیزبه همین حال دچاری؟...بین منوتوفرسنگ هاست...امااگرتودوستم بداری... به همین حس و همین حال دچاری... xa0...

    ادامه مطلب