xa0 تمام راه های دنیا را آزموده ام...هیچ راهی به سمت تو نیست... به هر دری که دست میزنم قفل است... و هیچ دری به روی من باز نیست... شاید این از تقدیر من است و جای هیچ گلایهxa0 نیست......